Autor Wiadomość
Antares
PostWysłany: Czw 21:48, 26 Lut 2009    Temat postu:

Ok. Zobaczymy w praniu - jak coś będą updaty zasad ; ).
Magic
PostWysłany: Czw 21:43, 26 Lut 2009    Temat postu:

w porządku a ile akcji będą gracze mogli wykonać podczas rundy ?

ja proponuje jeden atak(strzał czy też zaklęcie) i jeden ruch(np unik odskok itd).

to chyba wszystko .
Antares
PostWysłany: Czw 21:38, 26 Lut 2009    Temat postu:

Wszystko tak jak sam zakładałem tworząc areny poza jednym-
Gracze sami towrzą sobie postać, którą mają zamiar stanąć na arenie.
Świat jest dowolny, mogą stanąć nawet z 2 różnych światów - będzie ciekawiej : P.

System walki jest prosty - dostaniesz w rękę mieczem a była nieosłonięta? Nie masz ręki, albo masz ją uszkodzoną - wszystko zostanie opisane.
Walki dziać się będą turowo. W jednej turze opisujesz czynność którą wykonujesz a potem w kolejce ustawiasz kolejną, którą postać wykonan dodatkowo, jeśli zdaży się taka okazja. Przykład:

1 post:
Biorę zamach mieczem celując w prawą rękę. Później odskakuje.

<post przeciwnika - Wyciągam miecz przygotowując się do bloku po czym wyprowadzam kopnięcie.>

<post mistrzów - opisujemy wynik dzialan we 2. - Przeciwnik sparował atak, Twój odskok pozwolił uniknąć kopniaka>

2 post:
<kolejna akcja>

Co do zarysów fabularnych - jeśli gracze mają zamiar takowe posiadać nie ma sprawy. Jeśli to tylko walka, nie będzie takiego czegoś. Postacie tworzycie na levelach przez siebie ustalonych - nasza dodatkowa praca będzie opisanie jakie macie atuty itd (magic odpowiada za D&D ja za mój świat).

Jeżeli któryś z GM-ów staje do walki to 2 opisuje w pojedynkę wydarzenia.
Jeszcze jakieś pytania? Jak nie, to do roboty, tworzyć postacie! Ja już się biorę - oczywiście jak się domyślacie - moje odzwierciedlenie w grze to Belial, więc też nim będe walczyc Razz
Magic
PostWysłany: Czw 20:58, 26 Lut 2009    Temat postu: Koncepcja aren

Mistrzu gry Antares .Musi rozstrzygnąć :

a)sama koncepcja walki na arenach - w jaki sposób , jaki świat , jakie zasady

b)postacie - kto ja tworzy ja czy ty , a może wspólnie

c) interwencja mistrzów gry podczas walk - dajemy graczom pełną swobodę .To oni tworzą czary i wyobrażają sobie ataki czy też ograniczają się do prostych komend

d) jak będą takowe walki rozstrzygane


A teraz pozwolę sobie zasugerować odpowiedzi na te zagadnienia liczę na twoją interwencję :


może story telling - nich gracze opierają się na wymyślaniu ataków , nie miałbym nic przeciwko jeśli któryś z nich walczył by dla zemsty , wzywał bogów , ranny opowiadał jak wszystko robi się zakrwawione , nie wyraźne .O statystykach zapomnijmy , bo co to da ten który wykaże się ciekawszymi ideami , zmyślnymi atakami ten - po wyborze oczywiście przez nas dwóch wygra walkę .Ograniczmy naszą rolę do sędziów - zadecydujemy czy ataki trafią czy nie obustronnej wymianie cisów.Pozatym przydało by się opisywać zachowanie tłumu (chodź nie zawsze musi wyglądać to jak koloseum) , otoczenie , efekty pogodowe więc dodatkowa robota dla nas obu się znajdzie .Proponuje żebyśmy opisywali walki na arenie po wspólnej dyskusji , pisanie na przemian nie wchodzi w grę bo może dojść do nie ścisłości.

System - niech wogóle go nie będzie a całą potyczkę opisuje niewielka mgiełka fabularna lub żeby nie było jej wcale .

Myślę że te koncepcje są najlepsze .czekam na twój werdykt.

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group