Forum www.fishjelly.fora.pl Strona Główna www.fishjelly.fora.pl
Sesje RPG grupy Fishjelly.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koncepcja aren

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fishjelly.fora.pl Strona Główna -> Sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magic
GM



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 1070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:58, 26 Lut 2009    Temat postu: Koncepcja aren

Mistrzu gry Antares .Musi rozstrzygnąć :

a)sama koncepcja walki na arenach - w jaki sposób , jaki świat , jakie zasady

b)postacie - kto ja tworzy ja czy ty , a może wspólnie

c) interwencja mistrzów gry podczas walk - dajemy graczom pełną swobodę .To oni tworzą czary i wyobrażają sobie ataki czy też ograniczają się do prostych komend

d) jak będą takowe walki rozstrzygane


A teraz pozwolę sobie zasugerować odpowiedzi na te zagadnienia liczę na twoją interwencję :


może story telling - nich gracze opierają się na wymyślaniu ataków , nie miałbym nic przeciwko jeśli któryś z nich walczył by dla zemsty , wzywał bogów , ranny opowiadał jak wszystko robi się zakrwawione , nie wyraźne .O statystykach zapomnijmy , bo co to da ten który wykaże się ciekawszymi ideami , zmyślnymi atakami ten - po wyborze oczywiście przez nas dwóch wygra walkę .Ograniczmy naszą rolę do sędziów - zadecydujemy czy ataki trafią czy nie obustronnej wymianie cisów.Pozatym przydało by się opisywać zachowanie tłumu (chodź nie zawsze musi wyglądać to jak koloseum) , otoczenie , efekty pogodowe więc dodatkowa robota dla nas obu się znajdzie .Proponuje żebyśmy opisywali walki na arenie po wspólnej dyskusji , pisanie na przemian nie wchodzi w grę bo może dojść do nie ścisłości.

System - niech wogóle go nie będzie a całą potyczkę opisuje niewielka mgiełka fabularna lub żeby nie było jej wcale .

Myślę że te koncepcje są najlepsze .czekam na twój werdykt.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magic dnia Czw 20:59, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antares
GM



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 21:38, 26 Lut 2009    Temat postu:

Wszystko tak jak sam zakładałem tworząc areny poza jednym-
Gracze sami towrzą sobie postać, którą mają zamiar stanąć na arenie.
Świat jest dowolny, mogą stanąć nawet z 2 różnych światów - będzie ciekawiej : P.

System walki jest prosty - dostaniesz w rękę mieczem a była nieosłonięta? Nie masz ręki, albo masz ją uszkodzoną - wszystko zostanie opisane.
Walki dziać się będą turowo. W jednej turze opisujesz czynność którą wykonujesz a potem w kolejce ustawiasz kolejną, którą postać wykonan dodatkowo, jeśli zdaży się taka okazja. Przykład:

1 post:
Biorę zamach mieczem celując w prawą rękę. Później odskakuje.

<post przeciwnika - Wyciągam miecz przygotowując się do bloku po czym wyprowadzam kopnięcie.>

<post mistrzów - opisujemy wynik dzialan we 2. - Przeciwnik sparował atak, Twój odskok pozwolił uniknąć kopniaka>

2 post:
<kolejna akcja>

Co do zarysów fabularnych - jeśli gracze mają zamiar takowe posiadać nie ma sprawy. Jeśli to tylko walka, nie będzie takiego czegoś. Postacie tworzycie na levelach przez siebie ustalonych - nasza dodatkowa praca będzie opisanie jakie macie atuty itd (magic odpowiada za D&D ja za mój świat).

Jeżeli któryś z GM-ów staje do walki to 2 opisuje w pojedynkę wydarzenia.
Jeszcze jakieś pytania? Jak nie, to do roboty, tworzyć postacie! Ja już się biorę - oczywiście jak się domyślacie - moje odzwierciedlenie w grze to Belial, więc też nim będe walczyc Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magic
GM



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 1070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:43, 26 Lut 2009    Temat postu:

w porządku a ile akcji będą gracze mogli wykonać podczas rundy ?

ja proponuje jeden atak(strzał czy też zaklęcie) i jeden ruch(np unik odskok itd).

to chyba wszystko .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Antares
GM



Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia

PostWysłany: Czw 21:48, 26 Lut 2009    Temat postu:

Ok. Zobaczymy w praniu - jak coś będą updaty zasad ; ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.fishjelly.fora.pl Strona Główna -> Sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin